Alla inlägg den 23 januari 2015

Av Tate Hendowski - 23 januari 2015 04:04

Nejmen heyy. 


De var ju LÄNGESEN. 

Några år.


Så, jag har förändrats I guess..?


Såhär ser jag ut nu för tiden. Lite skillnad va?


Haha nejmen, jag e inte lika jobbig som förr bebisar!


Lyssna me mig på låten ;* haha nejmen nej. Asså jag e inte ett dugg trött.

Jag vet inte vad jag ska göra, har kollat på alla 4 säsonger av American Horror Story, alla säsonger från The Big Bang Theory, alla säsonger från Supernatural och massa andra serier. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Och plus så sitter jag här och tittar på min spindel som inte har ätit upp sin mat (syrsan) sen tisdags. Jag e så sur på han just nu. Ugh. Jag e ju orolig och rädd över att han ska dö eller nått. Nej usch bebisen får fan inte dö.. ;-;


Aja bye bye skriver nån annan gång då jag orkar, bye.



Tidigare månad - Senare månad

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015
>>>

Presentation


Hey hey. Jag heter Tate och här kommer jag berätta lite om mig själv och mitt liv, typ. Så aa läs bara på!

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Kategorier

Arkiv

RSS

YOLO


Ovido - Quiz & Flashcards